فحش فلموں کی اداکارہ میا خلیفہ نے سرِ عام لوگوں کے سامنے ایسی حرکت کر دی کہ جس کی کسی کو امید ہی نہ تھی


ٹیکساس: ماضی میں دنیا کی سب سے زیادہ مقبول فحش اداکارہ کا اعزاز حاصل کرنے والی میا خلیفہ ٹیکساس کی سڑک پر نکلی تو اجنبی لڑکے نے ایسی شرمناک حرکت کر دی کہ اداکارہ نے اس کے منہ پر زوردار مکا دے مارا اور اردگرد کے لوگ ہکا بکا رہ گئے۔
غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق میا خلیفہ فحش فلموں کے علاوہ معروف کھلاڑیوں کا مذاق اڑانے کے حوالے سے بھی شہرت رکھتی ہے البتہ یہ الگ بات ہے کہ وہ اس کوشش میں کم ہی کامیاب ہوتی ہے تاہم اب وہ ایک لڑکے کو مکا مارنے کی وجہ سے ایک مرتبہ پھر سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر شہرت حاصل کر رہی ہیں۔
رپورٹ کے مطابق ایک لڑکے نے جب میا خلیفہ کو سڑک پر چلتے دیکھا تو خود پر قابو نہ رکھ سکا اور اس کے پاس جا پہنچا، موبائل نکالا اور سیلفی بنانے لگا۔ یہی بات میا خلیفہ کو بری لگ گئی جس نے آﺅ دیکھا نہ تاﺅ، اور لڑکے کے منہ پر مکا جڑ دیا۔ مذکورہ لڑکے کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر ہوئیں تو سب نے اسے برا بھلا کہتے ہوئے میا خلیفہ کے عمل کو درست قرار دیا۔
صارفین نے موقف اپنایا کہ اگر اسے میا خلیفہ سڑک پر چلتے مل گئی تھی اور وہ سیلفی لینا چاہتا تھا تو پہلے اسے اس بات کی اجازت طلب کرنا چاہئے تھی، چونکہ اس نے سیلفی بنانے کیلئے اجازت نہیں لی، اس لئے میا خلیفہ نے جو بھی کیا، ٹھیک کیا ہے۔

You cannot copy content of this page