خون جما دینے والی سردی میں ہنی مون! نئے شادی شدہ جوڑے نے ریکارڈ بنا ڈالا۔


نئی دہلی/19جولائی (ایجنسی) نارنگی رنگ کے ایک پرانے خیمے کے کپڑے سے بنے جوڑے کو پہنے یہ دلہن اور اس کے ساتھ کھڑے دولہا نے جو ریکارڈ قائم کیا ہے ایسا دنیا میں پہلی بار ہوا ہے.

ان دونوں نے ایسی جگہ پر شادی کی ہے جہاں سردی کی وجہ سے خون جم جاتا ہے. جولی بم اور ٹام سیلویسٹر نے انٹارکٹیکا میں شادی کی ہے. دونوں ہی یہاں پر گائیڈ ہیں. ان کی شادی کی تقریب دو دن تک چلا اور جس ان کے ساتھ کام کرنے والے 18 لوگوں نے حصہ لیا. یہ تمام برطانوی انٹاركٹ سروے میں کام کرتے ہیں. یہ ایجنسی ریسرچ کا کام کرتی ہے.ایڈیلیڈ جزیرہ پر یہ پہلی شادی ہے.

برمنگھم کی رہنے والی جولی بم نے بتایا کہ وہ ٹام کے ساتھ گزشتہ 10 سالوں سے کام کر رہی ہیں اور ان کے ساتھ پوری دنیا گھوم چکی ہیں. انہوں نے کہا ‘انٹارکٹیکا میں شادی کرنے کا الگ ہی مہم جوئی ہے. اس سے اچھی کوئی جگہ نہیں ہو سکتی ہے.

مجھے برف سے بھرے پہاڑ اور یہاں اچھے لوگوں کے ساتھ وقت دینا پسند ہے.وہیں دولہا ٹام کا کہنا تھا کہ ان کو اندازہ نہیں تھا کہ ان کی شادی ایسی جگہ پر ہوگی جو دنیا کی سب سے ویران جگہ ہے. آپ کو بتا دیں کہ یہ جوڑا اپنے ٹیم کی قیادت کرتے ہوئے شمالی ہندوستان، نیپال، پیرو، ایکواڈور، منگولیا، قزاكستان، ازبکستان، کمبوڈیا اور ویت نام سمیت پوری دنیا میں گھوم چکا ہے.

You cannot copy content of this page